online vásárlás

Mik a webáruházas, online vásárlás legnagyobb buktatói?

Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a webáruházak használata, az online vásárlás. Rengeteg időt, de még pénzt is megtakaríthatunk ezzel a vásárlási módszerrel, ám rengetegen bizalmatlanok velük kapcsolatban. Hogy mik a modern, online vásárlás hátrányai?

1. Sok olyan esetet ismerhetünk, amikor a vásárló szomorúan jön rá arra, hogy a kiválasztott és kifizetett árut nem küldik ki neki. Sajnos sok csaló van az interneten, jobb, ha vigyázunk! Ezt a bajt azonban hamar kiküszöbölhetjük úgy, ha soha nem utalunk előre soha nem fizetünk előre semmit!
Nyugodtan kérjük az utánvételi fizetést, vagyis, amikor megkapom az árut, akkor fizetem ki!

2. Ahogy az online piac berobbant hazánkba is, egyre több webáruházat készítettek és sok online ruházati üzlet jött létre. Ezeknél azonban mindig van egy kis rizikó, hiszen mi van akkor, ha nem jó méretet rendelünk? Sok esetben az ilyen webáruházaknál, a ruha leírásánál feltüntetik, hogy milyen méretekben kapható. Ha a méret mégsem akkora, amekkora jó lett volna ránk, sok esetben visszaküldhetjük a csomagot és a jobb webáruházak minden gond nélkül kicserélik azt. Erre a visszaküldésre 8 napunk van, és ha nincs nekik abból a méretből vagy abból a ruhából már, akkor a webáruháznak kötelező visszaadnia a kifizetett összeget nekünk!

3. Harmadik gond általában az, hogy „a monitoron nem így nézett ki”. Ez is sok esetben a ruháknál merül fel, hiszen nem biztos, hogy az adott ruha ugyanolyan jól fog állni rajtunk, mint az XS-es méretű japán modell hölgynek. A színárnyalat is csalóka lehet, hiszen ahány monitor, annyi színmegjelenés. Így, ha van rá lehetőségünk, több monitoron, esetleg telefonon is nézzük meg a kívánt árú színét. Ha azonban átvételkor szembesülünk azzal, hogy ez nem a mi színvilágunk, akkor is éljünk a 8 napos visszaküldési lehetőséggel!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.